بر اساس یک تحقیق جدید، تراکم سینه به تنهایی  یک عامل احتمالی قوی برای سرطان سینه نیست. در حالی که مطالعات قبلی ارتباطی بین این دو یافته بودند.

به نقل از وزارت امور خارجه آمریکا

کاخ سفید برای گرامی داشت ماه آگاهی در مورد سرطان سینه، ماه اکتبر صورتی رنگ شد. این سنتی است که هر ساله از زمان پرزیدنت جورج بوش از سال ۲۰۰۸ آغاز شده است.

 breast-cancer

سرطان سینه

سرطان سینه بر یک هشتم زنان در طی زندگی شان تاثیر می گذارد. سرطان سینه  در ایالات متحده زنان بیشتری را بیش از هر سرطان دیگری به جز سرطان ریه می کشد. هیچ کس نمی داند به چه دلیل برخی از زنان مبتلا به سرطان سینه می شوند اما برخی عوامل احتمالی وجود دارد. برخی عوامل که شما نمی توانید تغییرشان دهید شامل :

*سن ـ شانس ابتلا به سرطان سینه با بالا رفتن سن زنان ، بیشتر می شود.

*ژن ـدو ژن BRCA1 و BACA2 به صورت شدیدی احتمال ابتلا را افزایش می دهند. زنانی که در بین افراد خانواده شان سرطان سینه و تخمدان مشاهده شده ممکن است تمایل بیشتری به انجام آزمایش داشته باشند.

*عوامل شخصی ـ آغاز دوره عادات ماهانه پیش از ۱۲ سالگی یا یائسه شدن پس از ۵۵ سالگی.

سایر احتمالات شامل داشتن وزن بالا، استفاده از هورمون درمانی جایگزین (که هورمون درمانی  یائسگی هم نامیده می شود) استفاده از قرص های ضد بارداری، نوشیدن الکل، نداشتن فرزند اول پس از سن ۳۵ سالگی  یا داشتن سینه های متراکم.

نشانه های سرطان سینه می تواند شامل یک توده در سینه، تغییر در اندازه یا شکل سینه یا خروج ترشحات از نوک سینه باشد. ماموگرافی و آزمایش سینه می تواند به یافتن سرطان سینه در مراحل اولیه که قابل درمان تر است، کمک کند. درمان می تواند شامل پرتو درمانی، برداشتن توده، برداشتن قسمتی از پستان، شیمی درمانی و هورمون درمانی باشد.

مردان نیز می توانند مبتلا به سرطان سینه شوند، اما تعداد آنها بسیار اندک است.

مسلماً بیمه مناسب می تواند چاره خوبی برای این مورد باشد و تا زمانی که آثار و علایم بیماری در شخص دیده نشده، می توان لااقل پیش بینی لازم را از نظر مسایل مالی به عمل آورد. این بیمه به صورت های مختلف می تواند تا سقف ۲ میلیون دلار معاف از مالیات را پوشش دهد. مبلغ قرارداد در صورت تشخیص به بیماری توسط پزشک از طرف شرکت بیمه به فرد بیمه شده پرداخت خواهد شد. این بیمه به دوره زمانهای متفاوت نظیر قرارداد سالانه -۵ ساله -۱۰ ساله-۲۰ ساله و تمام عمر قابل اختیار است و حتا با برگشت پول در صورت عدم بیماری به بیمه شده پرداخت می شود. بیمه بیماریهای سخت از کودک تا بزرگسال را در بر می گیرد. درمدلی از این بیمه نامه فرد تنها کافیست در یک دوره کوتاه مدت نظیر ۱۰ سال پرداخت کند و بدون هیچگونه پرداختی دیگر، تمامی عمر بیمه باشد.

ترجمه و منابع: Health News  و www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود. پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید

  www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin