شهروند- بهرنگ رهبری: دومین جشنواره سینه ایران در سینمای تیف بل لایت باکس از ۱۴ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۱۶ برگزار شد.

در این جشنواره ۱۱ فیلم از سینمای ایران حضور داشتند، فیلم های “خشم و هیاهو”،”زاپاس”،”پولاریس”،”خشکسالی و دروغ”،”لانتوری”،”نیمه شب اتفاق افتاد”، “پارادایس”، “متولد ۶۵″، “دختر”، “هاری” و “وارونگی”.

فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، بهرام رادان و سودابه مرادیان میهمان های دومین فستیوال سینه ایران بودند.

لانتوری فیلم منتخب مردم در سینه ایران

لانتوری فیلم منتخب مردم در سینه ایران

ضیافت شام جشنواره پنجشنبه شب در سالن هتلOld Mill  برگزار شد. همچنین به مناسبت فروش سریع بلیت های فیلم لانتوری، یک نمایش ویژه هم روز دوشنبه در سالن اینس دانشگاه تورنتو برای این فیلم تدارک دیده شد.

در این جشنواره دو فرش قرمز پهن شد، یکی برای فیلم “پولاریس” با حضور بهرام رادان و سودابه مرادیان کارگردان فیلم ، و دیگری برای فیلم “نیمه شب اتفاق افتاد” به کارگردانی تینا پاکروان با حضور گوهر خیراندیش. امیر سلطانی مدیر هنری جشنواره گردانندگی بخش پرسش و پاسخ با هنرمندان و همچنین کار ترجمه را بر روی صحنه برعهده داشت.

در جشنواره امسال تماشاگران این شانس را داشتند که به فیلم ها رای بدهند و فیلم منتخب خود را انتخاب کنند.

خشم و هیاهو فیلم منتخب مردم در سینه ایران

خشم و هیاهو فیلم منتخب مردم در سینه ایران

۱۴۰۰رای به صندوق ها ریخته شد و فیلم منتخب مردمی به طور مشترک فیلم “خشم و هیاهو” به کارگردانی هومن سیدی و فیلم “لانتوری” به کارگردانی رضا درمیشیان بود.

همکاران و دست اندرکاران برگزاری جشنواره:

از راست: امیر گنجوی، امیر سلطانی، گوهر خیراندیش، بهرام رادان

از راست: امیر گنجوی، امیر سلطانی، گوهر خیراندیش، بهرام رادان

امیر گنجوی مدیر جشنواره، امیر سلطانی مدیر هنری، مریم آریان مدیر اجرایی، حسین عموشاهی مدیر بازاریابی

از دیگر همکاران سینه ایران که در برگزاری خوب جشنواره سهم بسیار داشتند: رها صالحی، پریسا ذوقی، مهدی کاشانی، سیاوش فتاحی نیا، کتی حسینیان، فراز خوشبختیان، درسا جلالیان، هادی دینوری، سعید منتظری، مجید آزادمنش، امیرحسن عسگری، مهسا رضوی، نگین صمیمی، آریان یغمایی، پدرام خاورزمینی، سحر جمالی و بهاره تهرانی بودند.