شهروند- نیلوفر رضائی برون (نیلو برون) اخیرا به عنوان مشاور ارشد در امور اقتصادی، علمی و پژوهشی در دفتر سیاسی خانم کاتلین وین نخست وزیر انتاریو منصوب و مشغول به کار شد.

در این سمت برون ضمن ارائه مشورت های اداری و سیاسی به نخست وزیر به عنوان رابط دفتر نخست وزیر انتاریو با وزارت علوم و پژوهش های علمی و وزارت توسعه اقتصادی فعالیت خواهد کرد.

انتصاب نیلوفر به این سمت مهم در دفتر نخست وزیر نه تنها یک موفقیت برای او محسوب می شود، بلکه یک نوع موفقیت برای جامعه ایرانی نیز به حساب می آید.

niloofar-rezaie-boroun

نیلوفر رضائی برون فعالیت های اجتماعی سیاسی خود را از ایام دانشجویی در دانشگاه یورک در سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و در آن زمان عضو گروه داوطلبان دکتر رضا مریدی برای احراز نامزدی حزب لیبرال انتاریو از حوزه ریچموندهیل بود.

پس از کسب کاندیداتوری حزب لیبرال و پیروزی در انتخابات ۲۰۰۷ نیلوفر به عنوان دستیار دکتر مریدی در سمت پارلمانی وزارت انرژی- وزارت دانشگاه ها و وزارت پژوهش های علمی و نوآوری خدمت کرد و پس از انتصاب دکتر مریدی به سمت وزیر پژوهش های  علمی، نیلوفر به عنوان مشاور ارشد وزیر منصوب شد تا این که در سال ۲۰۱۳ به عنوان مدیر خدمات سرمایه گذاری در بخش اقتصادی شهرداری تورنتو مشغول به کار شد. در این سمت نیلوفر با همکاری وزارت خارجه کانادا و وزارتخانه های اقتصادی انتاریو،کانادا هیئت های بازرگانی متعددی را به کشورهای اروپائی، امریکا، برزیل و چین همراهی و هدایت کرده است.

نیلوفر یک کوشنده اجتماعی نیز هست. او به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان زنان ایرانی، ناظر سازمان ملل در انتخابات سال ۲۰۱۲ اکراین، عضو گروه انتخاباتی خانم کاتلین وین برای احراز رهبریت حزب لیبرال انتاریو و نیز معاونت حزب لیبرال انتاریو خدمت کرده است.

شهروند این موفقیت را به نیلوفر رضائی برون تبریک می گوید و برای همه جوانان ایرانی- کانادایی آرزوی پیروزی دارد.