آقای حسن روحانی در مصاحبه تلویزیونی هفته گذشته فرمودند:”دولت با فروش بیش از یک میلیون بشکه نفت در روز عزت را به کشور برگردانده است”. اینکه آیا واقعا عزت به کشور بازگشته یا خیر محل مناقشه است. و هنوز هیچ منبعی هم تایید نکرده که عزت به کشور بازگشته یا خیر!

بعضی ها می پرسند یعنی حتما باید روزانه یک میلیون بشکه ۱۵۹ کیلوگرمی طلای سیاه به قیمت ۴۲ دلار بفروشیم تا عزت به کشور برگردد؟ و هیچ رقم دیگری نمی شد عزت را به کشور بازگرداند؟ و چرا دستگاه های اطلاعاتی  که ریز مسایل جهان را رصد می کنند و با رکب زدن به سیا و موساد و عیساد توانستند شهرام امیری را از چنگ سازمان های جاسوسی کارکشته در بیاورند، تاکنون نتوانسته اند عزت را نیز به کشور برگردانند؟

hassan-rohani-cartoon

عده ای نیز می گویند همینکه عزت به کشور بازگشته باید کلاهمان را بیندازیم هوا. در مقابل مخالفان می گویند دمِ اوباما گرم که برای آزادی چهار ایرانی– آمریکایی که چند صد برابر ایرانی خالص قیمت دارد، فقط ۴۰۰ میلیون دلار خرج کرده. یک کارشناس هم که نخواسته نامش فاش شود به یکی از رسانه ها گفته، همه اینها بازی است؟  پرسیده اند: خب شما به تعریف؟ نام نبرده جواب داده: تمام این بازی ها به خاطر این است که قضیه ناپدید شدن عفت و عصمت را ماستمالی کنند. و افزوده: عفت و عصمت خیلی جلوتر از برادرشان عزت گم و گور شده اند و آثاری از آنها در جامعه نیست. سئوال شده خداوکیلی یعنی بی عفت و عصمت شده ایم یا شما دارید سربه سر ملت می گذارید؟ کارشناس از خدا بی خبر پاسخ داده: نه به مولا، باید قبول کنیم که خیلی وقت است بی عفت و عصمت شده ایم اما هیچکس حاضر نیست حتی به روی خودش بیاورد. یکی می گوید رفته اند به شیخ نشین های اطراف. دیگری می گوید زیر پل حامله شان کردند و قاچاقچیان بعد ازاینکه بچه پیش فروش شده را از توی شکم شان درآورده اند، آنها را از بین برده اند. خانواده عزت و عفت و عصمت نیز ممنوع التئاتر هستند و حق حرف زدن درباره این نمایش را ندارند. پرسیده اند: اخوی مارو گرفتی ممنوع التئاتر دیگه چه صیغه ای است؟ جناب کارشناس جواب داده: مگر خبر ندارید رئیس جمهور سابق تصمیم داشته برود نمایش تیارت در تالار وحدت، گفته اند نباید بروی تالار وحدت، چون حضور حضرتعالی باعث نفاق می شود و شما ازاین ساعت ممنوع النمایش هستید. رسانه ها گزارش داده اند کارشناس مذکور در حالی که جیم می شده گفته: من برم ناهارم رو بخورم چون ممکن است به دلیل مصاحبه با شما ممنوع الناهار شوم، آخه مملکت نیست که، دیوونه خونه س.

***

 

رواج استخر پارتی

یک متخصص قیافه شناسی و بیماری های واگیر، در مصاحبه با حلال نیوز، از روی خیرخواهی نسبت به افزایش غیرمتعارف استخر پارتی(اسم کلانتری سکس پارتی) در کشور هشدار داد. ایشان که گویا قبلا آب حوض می کشیده و با نقشه جامع حوض و استخر کشور آشنایی کامل دارد، تاکید کرده که با دو چشم خودش دیده جوانان خوش تیپ و مومن و انقلابی مملکت، با شرکت در این پارتی ها، به مصرف الکل و قرص های اکس و کارهای دور از شأن آدمیزاد مبادرت می کنند.

pool

ایشان افزوده: در این پارتی ها سی دی های مبتذل به نمایش می آید و نهایتا کار به جاهای باریک می کشد. بلافاصله پس از پخش این مصاحبه، سخنگوی قوه قضاییه که در اثر نشست و برخاست با مریضان جنسی، متخصص بیماری های آمیزشی نیز هست، در گفتگویی اعلام کرد: اولا ایشان چرت می گوید. دومندش ما خودمان سکس پارتی را به دیگران نسبت می دهیم و جوانان ایران اسلامی صبح تا شب مشغول عبادت اند و گرد چنین کارهایی نمی روند و سیاه نمایی جرم دارد. سومندش خداوکیلی قرص اکس از خیلی از مواد موجود در بازار سالم تر است و مثل مواد سنتی سرب ندارد و باعث مرگ و میر نمی شود. و ما خودمان در قوه ضاییه بعد از ناهار چند تا قرص اکس با تنباکوی قلیان قاطی می کنیم و می کشیم تا از صدور احکام اعدام خجالت نکشیم. چهارمندش این کارشناس دیروز به جرم سیاه نمایی اعدام شد چون می خواست به جامعه القاء کند که پس از ۳۷ سال حکومت “ملاسالاری دینی”  کار مملکت به جایی رسیده که توی حوض هم بی ناموسی زیاد شده. پنجمند، ما هرکسی را در استخر پارتی دستگیر کردیم صیغه نامه به همراه داشت و کارشان حلال بود. ششمند، از این کارشناس خواستیم اگر در ادعای خود صادق است، آدرس استخر پارتی هارا به قوه قضا بدهد. بی شرف دندان گردی کرد و ما هم مجبور شدیم بکشیمش. ضمنا قبل از اینکه اعدامش کنیم گفتیم خره سی دی را گوش می کنند و نمایش نمی دهند.

***

 

آمار طلاق دردی را دوا نمی کند

 divorce

علی اکبر محزون مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با ایسنا گفت: از این پس آمار طلاق در کشور را  اعلام نمی‌کنیم. چون آمار طلاق به اندازه کافی بیان شده است و ارایه آمار دردی را دوا نمی‌کند.

خداییش هم حق با آقای علی اکبرخان محزون است چرا که سی و اندی سال است ساعت به ساعت عینهو نرخ ارز،  آمار اختلاس اعلام می شود و جز اینکه چندین کشته بجا گذاشته، هیچ دردی از ممکت دوا نشده. رهبر نظام هم با اشراف به این قضیه که ارائه آمار دردی را دوا نمی کند فرمودند کشش ندهید چون می دانستند جز اینکه فشار خون بی پولان کشور بالا خواهد رفت هیچ فایده دیگری ندارد.

از سویی دیگر یک شیر ناپاک خورده ای هفته گذشته اعلام کرده، از دی‌ماه ١٣٩۴ که موضوع تریاک‌های سرب‌ دار درکشور مطرح شد تا همین پیش پای شما مراجعه برادران جان برکف معتاد به بیمارستان‌های کشور حسابی افزایش یافته است و نان بیمارستانها توی روغن است. همین شیرناپاک خورده که از سیاه نمایی خود کیف می کرد گفت: بنا بر آمارهای رسمی تاکنون فقط دو‌هزار نفر از این بیماران روانه بیمارستان لقمان تهران شده‌اند. پزشکی غیرقانونی نیز با بیخیالی اعلام کرد: به ما مربوط نیست اما فقط در تهران ٨ نفر در اثر سنتی سربی  شهید شده اند. یک پزشک درمانگر در استان کرمان که نمی‌خواست نامش فاش شود، و فعلا محض احتیاط در کوه های قلعه گنج رودبار جیرفت سنگر گرفته می‌گوید: تعداد قربانیان خیلی بیشتر از ٨ نفر است، چون در شهرهای جنوب‌شرق و استان هشت، به خاطر بافت سنتی این منطقه امت خداجو و همیشه در صحنه این سمت کشور، مواد سنتی را بر سایر مواد صنعتی ترجیح می‌دهند و به همین دلیل تعداد قربانیان زیاد است. و بنده درجریان مرگ چند تن از شهدای سنتی قرار دارم، اما چون آمار دردی را دوا نمی کند، بی خیال هستم. خبرنگاران از سردار مسعود زاهدایان که به دلیل داشتن جای خوش نقش و نگار مهر نماز در پیشانی جدیدا به سمت رییس جدید پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا منصوب شده پرسیده اند برادر سردار چرا آمار شهدای سربی را اعلام نمی کنید: سردار زاهدایان پاسخ داده: ارائه آمار شهدای سربی جز اینکه باعث تقویت شیشه و سایر مواد صنعتی در کشور خواهد شد هیچ فایده دیگری ندارد.