اعضای محترم کنگره ایرانیان کانادا،

انتخابات ۲۴ می مسلما نقطه عطفی بود در تاریخ مشارکت مدنی جامعه ایرانی‌ در کانادا. در روزی که تعداد اعضای کنگره برای اولین بار در تاریخ هشت ساله‌اش از مرز ۱۵۰۰ تن‌ گذشت، با ثبت ۸۹۰ رای رکورد تازه‌ای در این نهاد شکسته شد. اعضای کنگره با احترام به عقاید گوناگون دور هم جمع شدند و با شرکت در یک روند دموکراتیک و با احترام به صندوق رای نمایندگان خود را برای این سازمان انتخاب کردند. برندهٔ اصلی‌ این انتخابات اعضای کنگره ایرانیان کانادا بودند که با حضور و مشارکت خود انرژی جدیدی را وارد این نهاد مهم مدنی کردند تا این سازمان بتواند نقش اصلی‌ خود را برای پیشرفت جامعه مهاجر ما در کانادا ایفا کند.

مراتب سپاسگزاری خود را از تمامی‌ افرادی که در برگزاری انتخابات دیروز نقش داشتند از جمله اعضای سابق و اعضای فعلی هیئت مدیره، کمیتهٔ انتخابات و داوطلبان عزیزی که ساعت‌ها وقت خود را در اختیار کنگره قرار دادند ابراز می‌‌داریم. از تمامی‌ عزیزانی که به ما اعتماد کردند و رای خود را در حمایت از ما به صندوق انداختند نیز صمیمانه تشکر می‌کنیم. به شما اطمینان می‌‌دهیم که با تکیه بر اصولی که در طول انتخابات مطرح کردیم از اعتماد و رای شما قدردانی خواهیم کرد. به اعضای کنگره که انتخابشان کاندیداهای دیگری بود اطمینان می‌‌دهیم که ما کارگزاران همه اعضای این نهاد هستیم و همواره مشتاقانه آمادهٔ شنیدن نظرات شما خواهیم بود و از شما دعوت می‌کنیم به طور فعال در کنگره و فعالیت‌های آن شرکت کنید

از راست: بیژن احمدی، میترا صفاری، سوده قاسمی، ارسلان کهنمویی پور

از راست: بیژن احمدی، میترا صفاری، سوده قاسمی، ارسلان کهنمویی پور

.

در پایان از کاندیداهای عزیز دیگر خانم‌ها منصوری فر، ساحل گزین، مطمئن فر و آقای علی‌ نیکجو قدردانی می‌کنیم که با شرکت و تلاش خود به برگزاری یک انتخابات دموکراتیک و پر شور کمک بسیار کردند. امیدواریم این عزیزان با ادامه فعالیت در کنگره هیئت مدیره جدید را با دانش و تجربه خود یاری دهند.

دست در دست هم وارد دوران جدیدی از کنگره ایرانیان کانادا می‌‌شویم که در آن شفافیت، قانونمندی و پاسخگویی سرلوحه کار ماست و هدایت کنگره در دستان توانمند اعضای آن قرار می‌‌گیرد.

با مهر،

بیژن احمدی، ‌میترا صفاری، سوده قاسمی و ارسلان کهنمویی پور

۲۵ می، ۲۰۱۵