kaveh-cotler-hall

بیانیه مطبوعاتی/۱۱فوریه ٢٠١۴ ریچموند هیل، انتاریو

اروین کاتلر مدافع مشهور بین المللی حقوق بشر، دادستان و وزیر دادگستری سابق کانادا و نماینده فعلی  مردم منطقه مونت رویال در مجلس فدرال، و مارتا هال فیندلی نماینده سابق منطقه ویلودیل در مجلس فدرال و متخصص سیاست و مسایل اجتماعی روز ١١فوریه ۲۰۱۴هر دو از کاندیداتوری کاوه شهروز برای انتخابات در منطقه ریچموندهیل از حزب لیبرال حمایت کردند.

کاوه شهروز می گوید:«من عمیقا از حمایت آقای کاتلر و مارتا هال فیندلی احساس سربلندی می کنم. کاتلر یک نور هدایت کننده در مسیر حزب لیبرال و یکی از محترم ترین مراجع بین المللی در مسائل حقوق بشر و وکیل سابق اشخاصی مانند نلسون ماندلا است. مارتا هال فیندلی نماینده درخشانی برای مردم منطقه ویلودیل بوده است. من به داشتن حمایت چنین افرادی افتخار می کنم.»

اروین کاتلر در حمایت از کاوه شهروز می گوید:«من در چند سال اخیر فرصت شناختن و همکاری با کاوه شهروز در پیشبرد حقوق بشر بین الملل را داشته ام،  مخصوصا کاوه باید به خاطر پیشگامی در  کوشش موفقیت آمیز ایشان در رساندن  تمام احزاب مجلس فدرال به شناخت کشتارهای دهه۶٠ در ایران به عنوان جنایت علیه بشریت (که چىین تشخیصی در جهان بی سابقه بود) مورد تحسین واقع شود. کاوه یک مدافع خستگی ناپذیر برای بی صدایان است و فداکاری او در راه حقوق بشر و حقوق دموکراتیک مثال زدنی است. من باور دارم که مردم ریچموندهیل از داشتن او به عنوان نماینده خود، و شهروندان کانادا از داشتن او به عنوان یک نماینده مجلس فدرال سود بسیار خواهند برد. من از این که در میان حامیان او باشم مفتخرم.»

مارتا هال فیندلی در حمایت از کاوه گفت: «من به حمایت از کاوه شهروز، یک کاندیدای قدرتمند که نماینده فوق العاده ای برای مردم  ریچموندهیل خواهد بود مفتخرم. او به طور درخشانی هوشمند است. او یک فعال قابل توجه حقوق بشر است و عمیقا عاشق تبدیل کانادا به کشوری ست که در آن همه مردم از فرصت های برابر برخوردار باشند.»

کاوه شهروز داوطلب انتخاب در نمایندگی حزب لیبرال از حوزه ریچموندهیل است. او حقوقدان تحصیلکرده دانشگاه هاروارد، مدافع حقوق بشر و یک فعال متعهد اجتماعی است. او هم در بخش خصوصی و هم  بخش دولتی تجربه دارد و مدتی به عنوان مشاور ارشد وزارت خارجه در امور حقوق بشر در سازمان ملل متحد کار کرده است. کاوه مقالات بسیاری در مسائل مختلف حقوق بشر نوشته، و در سال ٢٠١٢ برای شهادت کارشناسانه به مجلس سنا دعوت شد.

برای آشنایی بیشتر از سایت کاوه شهروز دیدن کنید:

kavehshahrooz.ca