کیوسکی ها اول جون به تورنتو می آیند. اعضای این گروه با تورنتو ناآشنا نیستند. آنها تا کنون چند کنسرت در این شهر برای علاقمندانشان اجرا کرده اند، بویژه اینکه شهروز، نوازنده ی درام در کیوسک، ساکن تورنتوست.

کیوسک کار خودش را با انتشار آلبوم آدم معمولی در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) آغاز کرد. آرش سبحانی آهنگساز، ترانه‌سرا، خواننده و نوازنده گیتار الکتریک گروه است. این گروه ترانه‌های انتقادی و اجتماعی را در قالب موسیقی متفاوت ارائه  می کند. موسیقی آن ها راک است اما رگه‌های بلوز و جاز هم در آن به گوش می خورد. کیوسک به‌همراه گروه آبجیز کنسرت‌هایی در واشنگتن و لس آنجلس ایالات متحده آمریکا نیز داشته‌است.

گروه کیوسک از گروه های موسیقی زیرزمینی ایران بود که نتوانست  از وزارت ارشاد مجوز انتشار آلبوم آدم معمولی را بگیرد و مجبور شد آن را در خارج از کشور منتشر کند. بعد از آن اعضای گروه به خارج کشور مهاجرت کردند و دومین آلبومشان را  در سال ۲۰۰۷ منتشر کردند. در سومین آلبوم گروه با نام باغ‌وحش جهانی بیشتر از دو آلبوم قبلی به موضوعات سیاسی توجه شده و سه تقطیره چهارمین آلبوم گروه در اکتبر ۲۰۱۰ منتشر شد که این دو آلبوم آخر در تورنتو هم اجرا شده.

Cover-1439

این گروه با محسن نامجو تک‌آهنگ «ای یارم بیا» را ضبط مجدد کردند. پنجمین آلبوم کیوسک تشکیلات موازی است که چند ماه پیش (فوریه ۲۰۱۳ ) به بازار عرضه شد.

در سال ۱۳۸۷ گروه کیوسک کنسرت مشترکی را با محسن نامجو در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار کرد.

اعضای گروه کیوسک عبارتند از:

آرش سبحانی(آهنگ‌سازی، ترانه‌سرایی، آواز و گیتار الکتریک)، محمد تلانی(گیتار الکتریک)، علی کمالی(گیتار بیس)، اردلان پایوار(کیبورد الکتریک، آکاردئون)، شهروز مولایی( درام)، تارا کمانگر(ویولن)

شنبه اول جون ۲۰۱۳ ساعت ۷ بعدازظهر در MOD Club شماره ۷۲۲ خیابان کالج.

بلیت را از کتابفروشی پگاه و سوپر خوراک می توانید بخرید و برای خرید آنلاین به سایت زیر مراجعه کنید:

Smallworldmusic.com