حسن زرهی

حکومت ها هنگام که حمایت مردمی را از دست می دهند، می کوشند به زور سلاح و خشونت نظامی ها در قدرت باقی بمانند، و آنگاه که در مملکت پایگاه مردمی مهمی برایشان باقی نمی ماند با تاراج ثروت های ملی، در خارج مرزها به دنبال حامی می روند. زمانی که سرهنگ معمر قذافی در لیبی نامحبوب شد و هم در انزوای بین المللی قرار گرفت، کوشید در خارج مرزها برای خود طرفدار دست و پا کند و تا حدودی هم موفق شد. صدام حسین هم به همان دلایل از همین شیوه بهره جست، و حالا خامنه ای و احمدی نژاد به جای تهران و تبریز و مشهد و شیراز و شهرهای دیگر ایران در بیروت و غزه با هزینه ی میلیارد ها دلار از ثروت ملی ایرانیان می کوشند برای خود هوادار و شعار دهنده و مستقبل و مجیزگو دست و پا کنند.

طرح از جوادی

اما دولت های فاسد و رهبران خودفریفته، زمانی که از موهبت حمایت مردم خویش محروم می شوند، هر روز بیشتر در منجلاب فساد فرو می روند، و چاره ای ندارند غیر آن که اندک وفاداران به خویش را در کنار خود با دادن سهمی از تاراج ثروت ملی برای مدتی بیشتر نگاه دارند.

خبرهایی که از ولخرجی های باور نکردنی رهبر جمهوری اسلامی در حوزه های علمیه قم و آن هم در کلاس های درس آخوندهای طرفدار ایشان به بیرون درز کرده است نشان از آن دارد که رهبر رژیم تنها با دست در جیب ملت کردن و به مزدوران خود سهام میلیونی و میلیاردی پرداخت کردن است که می تواند همچنان در قدرت بماند. تارنمای خبرنگاران سبز صورت دیگر و زشت تری از دست و دلبازی گردانندگان حکومت و بیت رهبری او را منتشر کرده است که حکایت از چوب حراجی دارد که دولتمردان جمهوری اسلامی بر ثروت ملت ایران زده اند.

خبرنگاران سبز در گزارش یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۹ خود نوشته است: “تلاش وابستگان به بیت رهبری برای اقامت در آمریکا… به عنوان مثال یکی از زنان این گروه به نام خانم نیره محمدی گلپایگانی اخیراً خانه ای به قیمت ۱۲ میلیون دلار خریده که فقط ۴ باغبان رسیدگی به باغ بزرگ خانه را بر عهده دارند. شخص دیگری در این گروه به نام عزیز خوشوقت خانه ای به مبلغ ۸میلیون دلار خریداری کرده و فرد دیگری از اعضای همین گروه خانوادگی، شرکت های معاملات املاک را مأمور خرید خانه ای به قیمت ۵۰ میلیون دلار نموده و رقابت بزرگی را بین این شرکت ها ایجاد کرده است ….”

این همه در حالی رخ می دهد و این گروه ۲۵ نفره از وابستگان بیت خامنه ای در شرایطی میلیون ها دلار از ثروت ملت ایران را در آمریکا برای خرید کاخ های خود بر باد می دهند که رهبر و دولت دست نشانده ی او و رئیس جمهوری بد دهان و بی ادب همه روزه گلویشان را پاره می کنند تا با توهین و دشنام به آمریکا و تهدید جهان، خود را مخالف غرب و بویژه آمریکا نشان دهند. تا همین دیروز یکی از دشنام های همیشگی آقایان به ایرانیان تبعیدی و پناهنده و مهاجر به آمریکا “در دامن دشمن زیستن” بود. و حالا نه تنها خودشان در دامن دشمن می زیند، بلکه با خرید کاخ های گران قیمت و حیف و میل ثروت ملت ایران سوار بر لیموزین های گران قیمت و با راننده و محافظ در بوتیک های گران قیمت لس آنجلس و نیویورک دلارهای باد آورده را هزار هزار خرج می کنند، و پز گرین کارت های آمریکایی شان را می دهند. خبرنگاران سبز می نویسند: “….گروه شامل چندین خانواده مرتبط با یکدیگر می شود که وجه اشتراک آنان، پیوندهای گسترده با دفتر علی خامنه ای و یا ارتباط فامیلی با ایشان است. همه ی این خانواده ها با پیگیری یکی از قوی ترین شرکت های خدمات حقوقی و با هزینه سرسام آوری توانسته اند در کمترین زمان ممکن گرین کارت اقامت در ایالات متحده را به دست آورند و از حدود پنج ماه پیش تا کنون تسهیلات ویژه آمد و رفت بین آمریکا را به دست آورند. این گروه طی مدت اقامت خود در آمریکا میلیونها دلار هزینه کرده اند تا نشان دهند که قابلیت بالایی برای سرمایه گذاری دارند و به عنوان مهاجر میلیونر شناخته شوند …”

از افراد دیگری نیز در این گزارش نام برده شده که همگی از وابستگان به بیت خامنه ای هستند، از جمله: “محمود خرازی و سید محمد چراغی که برای آنکه بتوانند توان مالی و میزان درآمدهای سرشار خود را اثبات کنند و زودتر به گرین کارت دست یابند با گرانترین شرکت های بیمه خصوصی در آمریکا و معتبرترین کلینیک های درمانی برای حداقل ۵ سال قرارداد کلی و همه جانبه امضا کرده اند تا از خدمات ویژه برخوردار شوند … این گروه ۲۵ نفره همچنین فرزندان خود را در بهترین مدارس آمریکا ثبت نام کرده اند که تنها شهریه ثبت نام هر ترم تحصیلی یک دانش آموز در این مدارس بالغ بر ۱۸ هزار دلار است. علیرغم تلاش این افراد برای ملموس نبودن حضورشان در آمریکا و نیز حضور در محله های بسیار گران قیمت میلیونرنشین، اما مهاجرت و اقامت جمعی آنان، داشتن حجاب چادر خانمها، ماشین های لوکس و راننده و نقل و انتقال های کلان پولها در بانک ها و هزینه های چشمگیر و روزافزونشان باعث جلب توجه مقام های محلی و دیگران شده است…”

این ها نمونه های کوچکی است از باتلاق فسادی که حکومت اسلامی آلوده ی آن است، و تازه اینها از وابستگان به بیت رهبری هستند، آلوده ترها را در دولت و سپاه و نیروهای انتظامی رژیم به راحتی می توان دید. کاش شرم و حیا داشتند و با این همه فساد و آلودگی آنهمه ادعا نمی کردند!